GÖREV, YETKİ VE SORUMLULUKLARI:
Kurumda SKS şartlarını oluşturarak uygulanabilir hale getirilmesi ve sürekliliğini sağlar.
1.SKS 112 çerçevesinde yürütülen çalışmaların koordinasyonunu sağlar.
2.Kurumsal amaç ve hedeflere yönelik çalışmaları takip eder.
3.Öz değerlendirmeleri yönetir.
4.Yönetimi öz değerlendirme sonucunda tespit edilen uygunsuzluklara yönelik bilgilendirilir. Gerekli iyileştirme çalışmalarını takip eder.
5.Düzenli olarak yapılan idari yönetim toplantılarını; KKM, istasyon sorumluları ve kalite yönetim toplantı planın duyurulması, toplantı alınan kararların tutanaklarının tutulması ve personele duyurulmasını sağlamak.
6.İstenmeyen olay bildirim sistemine ilişkin süreçleri yönetir.
7.Risk yönetimine ilişkin süreçleri yönetir.
8.Hasta ve çalışanların geri bildirimlerinin alınmasına yönelik çalışmaları (anket uygulamaları, anket sonuçlarının değerlendirilmesi, anket sonuçlarına yönelik iyileştirme çalışmaları ve görüş, öneri ve şikayetlerin alınması gibi) yönetir.
9.Anket sonuçlarının Kurumsal Kalite sistemine girişini yapar.
10.SKS 112 çerçevesinde dokümanların yönetimini sağlar. SKS çerçevesinde hazırlanan yazılı düzenlemeleri kontrol eder, revizyonunu takip eder.
11.SKS nin uygulanmasına yönelik birim kalite sorumluları ile koordineli çalışır.
12.Beyaz Kod Sürecindeki işlemleri yönetir, Sağlık Bakanlığı Beyaz Kod bildirim sayfasına başvuru girişi yapar.
13.112 Başhekimlik, KKM ve acil sağlık hizmetleri istasyonlarının ayrı ayrı aylık performans kriterlerinin hesaplanması ve evrakların hazırlanarak İl Sağlık Müdürlüğü kalite koordinatörlüğüne iletilmesini sağlar.
14.Komitelerin kurulması ve faaliyetlerini takip eder.
15.Kurum Tanıtım faaliyetlerini yönetir.
16.Her ayın ilk haftası Fiili Personel Sayı Bilgilerini ASOS üzerinden günceller.
NOT : Kalite Dokümanlarına erişim için; https://asos.saglik.gov.tr/Infra/Document/Documents linkine tıklayarak açılan pencerede Kullanıcı Adı ve Şifre yazarak dokümanları görüntüleyebilirsiniz.